Myynnin Pääoma on kaikille yrityksille soveltuva, ihmislähtöinen ja dataohjattu näkymä myynnistä. Se yhdistää myynnin datan ja myyjistä tehtävän MINDA Sales-arvioinnin. Tämä tekee Myynnin Pääomasta erinomaisen työkalun yritykselle tutkia, ymmärtää ja johtaa myyntiä.
Empatia
Fokus
Nälkä
Sitkeys
Myyjiesi valmentamisen ihmislähtöisesti ja tuloksekkaasti
Myyjiesi paremman johtamisen
Laadukkaamman rekrytoimisen
Myyntisi realistisemman ennustamisen
Myynnin Pääoma tuo myynnin johtamiseen uuden, ihmislähtöisen ulottuvuuden, jota ei aikaisemmin ole ollut hyödynnettävissä. Jokaisen yrityksen Myynnin Pääoma on juuri sille ominainen ja ainutlaatuinen, koska yrityksen liiketoiminta ja sen myyjät muodostavat aina yksilöllisen kokonaisuuden.
Jokaisella myyjällä on henkilökohtainen myynnin pääoman profiili suhteessa yritykseen. Persoonallisuus on ajatusten, tunteiden ja käyttäytymisen muodostama kokonaisuus, joka on kullekin ihmiselle luonteenomainen ja melko pysyvä eri tilanteissa ja eri aikoina.
Motivaatio puolestaan on liikkeellepanevaa ja toimintaa suuntaavaa voimaa. Myynnin Pääoman profiili kuvaa siis myyjän luonteenomaista tapaa toimia ja suunnata toimintaa, jota hyödynnetään hänen myyntinsä kehittämisessä yksilökohtaisesti.
Myynnin Pääoman avulla asiakasyritys pystyy ymmärtämään myyntinsä sen hetkisen tilan eli myyjien persoonalliset vahvuudet sekä kehittämiskohteet myyntituloksiin yhdistettynä ja näin ennakoida myynnin mahdollisuuksia onnistua suhteessa asetettuihin tavoitteisiin.